
Akademisk Support Program for ledere/praktikansvarlig for Service og Oplevelsesøkonomen for hospitality
Kontakt: Marianne Mensal +45 61 39 09 59
Formål med det Akademiske Support Program
Support programmet vil blive designet til den studerende og virksomhedens behov. Det kan være
For at opnå merit for Praktik-fag 15 ECTS, skal man kunne dokumentere, hvordan man gennem uddannelsen har formået at koble viden fra uddannelsen med din erhvervserfaring/praktik i hverdagen.
Asnæs&Vangstrup har altid haft som fokus, at det lærte kan omsættes i en adfærd i det daglige arbejde der skaber værdi. Til glæde for virksomheden, kollegaer og en selv. Undervisningen er tilrettelagt med det formål for øje, men vores erfaring er at det alligevel kan være vanskeligt at koble læring med praktik i en travl hverdag. Og ikke mindst kan det være svært at dokumentere at det er det man har gjort.
Derfor har vi udarbejdet en strukturet metode til at sikre at viden omsættes til praksis i hverdagen samtidig med at det efterfølgende kan dokumenteres når der skal søges merit.
Det er en mulighed for jer som virksomhed at få inspiration til at sætte den studerende på opgaver, som ellers ikke bliver løst, eller hvor I ønsker et friskt perspektiv.
Samtidig ønsker vi at styrke den studerendes evne til refleksion—at træne blikket for, hvordan teori kan anvendes i praksis og omvendt.
Med jeres spørgsmål og vejledning kan I virkelig drive læringsprocessen fremad.
Hvad er Service- og oplevelsesøkonom for en uddannelse?
Denne uddannelse er designet til at forberede din medarbejder på fremtidens lederroller og styrke deres forståelse af forretningsstrategi, samtidig med at de bliver eksperter i at skabe enestående oplevelser. Gennem uddannelsen vil de ikke blot få en solid teoretisk baggrund, men også mulighed for at anvende deres nyerhvervede færdigheder i praksis.
Hvad kan man blive?
Denne uddannelse åbner døren til en række spændende karrieremuligheder, hvor du kan kvalificere dig til roller som restaurantleder, receptionschef, eventkoordinator, eller servicemanager. Uddannelsen giver dig et solidt fundament til at skabe og planlægge unikke kundeoplevelser og events, der både engagerer og begejstrer.
Hvor lang tid tager det?
Din medarbejder vil være under uddannelse i 2 år, med mulighed for at afkorte med 3 mdr. ved at søge merit for deres praktikophold. Undervisningen er virtuel cirka 3 gange om ugen, i cirka 3 timer - primært mandag til onsdag.
Oversigt og skema over fag på Service - og Oplevelsesøkonomen.
Har du brug for hjælp kontakt Marianne
-
Tema 1: Service og Oplevelser
tekst....
-
Tema 2: Samarbejde og Relationer
tekst...
-
Lokalt Valgfrit Fagelement
tekst...
-
Tema 3: Forretningsforståelse
tekst...
-
Valgfag Sydafrika
tekst...